Logistika a sklady

Nová služba FedEx Global Returns nabízí kontrolu nad zásilkami

Nová služba FedEx Global Returns zákazníkům po celém světě nabízí kontrolu nad zásilkami, flexibilitu a pomoc s celní dokumentací

FedEx Corp. (NYSE: FDX) oznámila spuštění nové služby FedEx® Global Returns, jejímž cílem je celosvětově zjednodušit postup při vracení zásilek. Řešení poskytuje prodejcům mnohem širší prostor a možnost lepší organizace při vracení zboží zákazníky, včetně upravitelných vratných etiket, celní dokumentace a flexibilních destinací pro vracení zásilek přes FedEx Express.
 
„Díky službě FedEx Global Returns má zasilatel naprostou kontrolu,“ uvedl Raj Subramaniam, výkonný viceprezident marketingu a komunikace ve společnosti FedEx. „Naši zákazníci nyní mají kompletní řešení, které jim zase umožňuje nabídnout svým zákazníkům efektivnější, automatizovaný a flexibilní postup při vracení zásilek, se spolehlivým zajištěním společností FedEx.“
 
Kontrola
Obchodníci, kteří využijí službu FedEx Global Returns si mohou zvolit místo vrácení zásilky kdekoli, kam společnost FedEx doručuje. Prostřednictvím speciálních výkazů pro vracení zásilek v systému FedEx Tracking budou zákazníci vědět, jaké zásilky se jim vrací a díky tomu tak mohou zkrátit prostoje, snížit zásobu náhradních dílů, řídit náklady, zlepšit míru návratnosti, plánovat nasazení personálních zdrojů a lépe dodržovat své servisní dohody.
 
Když je vrácená zásilka na cestě, zákazníci si mohou zásilku prohlédnout a získat informaci, zda nebyla užita vratná etiketa, nebo zjistit polohu vratné zásilky během přepravy. Tyto údaje jsou přístupné po dobu dvou let, a obchodníci tak mohou analyzovat své globální dodavatelské řetězce za účelem dosažení maximální efektivnosti.
 
Flexibilita
FedEx Global Returns umožňuje zasilatelům vytvářet vratné etikety a celní dokumentaci zároveň s odesíláním zásilky, případně je vytvořit pouzepro zpáteční cestu. Vratné etikety a celní dokumentace může být v papírové nebo elektronické podobě, a pokud si zasilatel vybere elektronické etikety, ty pak může upravovat i ten, kdo zásilku vrací.
 
Pomoc s celní dokumentací
Službu FedEx Global Returns podporuje globální síť a mezinárodní zkušenosti společnosti FedEx. Zákazníci získají přínosnou pomoc při orientaci v hlavních položkách, které celní deklaranti a celní úřady potřebují, čímž se minimalizují zpoždění a zabraňuje se nečekaným nákladům.
 
Zasilatelské aplikace FedEx navíc připraví celní dokumentaci tak, aby se zajistila hladká doprava vrácených zásilek po celém světě. FedEx Global Returns je nejnovější služba v rostoucím portfoliu služeb FedEx pro vracení zásilek a řešení pro obchodování po internetu. Další informace najdete na adrese www.fedex.com/globalreturns.
 

Přečtěte si také

Back to top button