Zprávy

Kühne + Nagel spustil provoz svého rezervačního a objednávkového portálu myKN

Společnost Kühne + Nagel zprovoznila v listopadu nový zákaznický samoobslužný portál myKN, kde si mohou zákazníci tvořit cenové poptávky online v režimu 24/7, vyhledávat trasy a servisy, rezervovat nákladní dopravu a sledovat své zboží na cestě kdekoliv po světě.

Rezervační a objednávková služba myKN je zákazníkům k dispozici kdykoliv, a to přes snadný a pohodlný přístup z webových stránek www.kuehne-nagel.cz nebo přes aplikaci v tabletu či mobilu. Z jednoho místa si tak zákazník může spravovat vše okolo svých přeprav včetně plánování a analýz, a to online a nonstop.

Dr. Detlef Trefzger, výkonný ředitel Kuehne + Nagel International AG vyzdvihuje: “Středobodem a cílem našeho snažení je spokojený zákazník. I proto jsme vyvinuli revoluční aplikaci, díky které se správa nákladních přeprav stává jednoduchým úkonem. Plníme přání zákazníků, aby se nutná administrativa okolo spedice zvládala mnohem efektivněji a snadněji a cenové nabídky byly k dispozici rychle a kdykoliv. I proto je naše aplikace myKN interaktivní, komplexní a dostupná nonstop.”

myKN umožňuje registrovaným zákazníkům, mimo jiné, vyhledávat všechny námořní servisy na světě a získávat tak vizuální přehled na interaktivních mapách o detailech přepravy v nedávno představené digitální platformě Sea Explorer www.seaexplorer.com.Účet si v aplikaci myKN lze personalizovat a nastavit podle svých potřeb, samozřejmostí je zasílání notifikací o změně pohybu zboží na svůj telefon nebo email či porovnávat rychlost doručení u různých typů přeprav apod.

Tyto a mnoho dalších užitečných integrovaných funkcionalit řadí myKN mezi nejlepší digitální logistické nástroje na světě. Do aplikace myKN se může registrovat a vstoupit kdokoliv pod svým soukromým nebo pracovním emailem: vpravo nahoře na českém webu www.kuehne-nagel.cz.

Přečtěte si také

Back to top button