Nová image Eurowag odráží vývoj firmy a vystihuje služby a digitální technologie, které zákazníkům šetří čas a peníze

Společnost Eurowag, nejrychleji rostoucí poskytovatel integrovaných řešení mobility v Evropě s obratem ve výši téměř 1,4 mld. EUR, představila svou novou firemní identitu, která lépe vystihuje digitálními technologiemi podporovaný rychlý rozvoj společnosti.

„Svět kolem nás se neustále mění a nová vizuální identita firmy odráží úspěchy našich evropských obchodních činností. Přicházíme se zcela novým image a firmě poskytujeme čerstvý, moderní a dynamický vzhled, jenž nejlépe odpovídá naší ambici – být předním evropským poskytovatelem integrovaných řešení mobility,“ říká Martin Vohánka, zakladatel a generální ředitel společnosti Eurowag.

Nová identita společnosti Eurowag vznikla ve spolupráci s jednou z nejvýznamnějších agentur v oboru rozvoje korporátních značek Landor Associates se sídlem v Hamburku, která je součástí sítě WPP.

O společnosti Eurowag

Společnost Eurowag, založená před více než 20 lety, je dnes nejrychleji rostoucím integrovaným poskytovatelem mobility v Evropě zaměřeným na zjednodušování činností provozovatelů komerční silniční přepravy. Nezáleží, zda jde o platby za paliva a mýto, refundace daní, správu vozového parku či poradenství, společnost Eurowag je vždy připravena pomoci svým zákazníkům udržet více než 250 000 vozidel v pohybu napříč Evropou, Asií a Blízkým Východem. Silné zaměření firmy na zákazníka a soustavné hledání inovací stojí na spolehlivých základech silných finančních výsledků, kdy EBITDA za rok 2017 vykázal růst o 44 % při 35% růstu obratu. Další informace lze nalézt na adrese www.eurowag.com

transport-logistika.cz, TZ Eurowag