Hyundai dosáhl v loňském roce na evropských trzích nejlepších prodejních výsledků

Podle dat, která zveřejnilo Evropské sdružení prodejců automobilů (ACEA),dosáhl Hyundai Motor za rok 2015rekordního počtu 470 130 registrací.

Pro společnost to znamená meziroční nárůst o 10,9 %. Hyundai tak má na evropském trhu3,3% podíl, a to především díky výrazné strategii omlazovacího programu jednotlivých modelů značky.

Zatímco nový Tucson zajistil prudký nárůst prodeje v posledním čtvrtletí roku 2015, nové modely i20 Coupe a i30 Turbo zaznamenaly zájem nových zákazníků o značku Hyundai.

Ke zvýšení prodejů přispěly také nové modely i30 a i40. Celkově tak bylo omlazeno nebo nově uvedeno na trh 80 % modelů vozů Hyundai.

S novými a modernizovanými modely, které uzavírají svůj první rok na trhu, jsou vyhlídky Hyundai pro rok 2016 pozitivní. Více jak 85 000 objednaných vozů modelu Tucson ukazuje jeho zákaznický potenciál, přestože byl na trh uveden až koncem září. Segment crossoverů a SUV modelů doplňuje novinka i20 Active, která se svým litrovým motorem T-GDI rozšiřuje řadu vozů modelu i20. 

Hyundai bude pokračovat s rozšiřováním své flotily vozů o modely spadající do nového segmentu. V první řadě se jedná o model IONIQ, který byl odhalen začátkem ledna a bude oficiálně představen na veletrhu v Ženevě v březnu 2016. IONIQ je unikátem v automobilovém průmyslu, a to díky svému výběru ze tří druhů hospodárných alternativních pohonů s mimořádně nízkými emisemi: čistě elektrickým nebo hybridním pohonem se zážehovým motorem ve variantě s možností vnějšího nabíjení či bez něj.

Galerie (3 fotografie)

transport-logistika.cz, TZ Hyundai

Podobné články