Gebrüder Weiss učí kamenné obchody, jak dělat e-commerce

Gebrüder Weiss rozšiřuje službu Home Delivery o eFulfillment a pomáhá v době celostátní karantény kamenným obchodům s přechodem do e-commerce prostředí.

Firmy, které kvůli aktuální situaci nemohly prodávat, mají nyní způsob, jak zboží zákazníkům rychle doručit a nadále fungovat. „Kromě doručení zboží ke koncovému zákazníkovi pomůžeme maloobchodníkům po celé ČR s vytvořením e-shopu, přesunutím kompletní nabídky produktů do online prostředí, ale také se skladováním zboží či vyřízením vratek,“ říká Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss.

V rámci služby eFulfillment nabízí nově Gebrüder Weiss maloobchodníkům analýzu současného stavu, zřízení e-shopu v průběhu pár dní a jeho průběžnou správu, skladování zboží a péči o něj, doručení po České republice do 24 hodin od objednávky, vyřízení vratek a znovuuvedení zboží do prodejního stavu nebo také zákaznickou podporu. Součástí služby jsou dále doplňkové aktivity jako zajištění odborných konzultací, marketingových služeb nebo marketingová komunikace produktů na sociálních sítích.

„Situace kolem koronaviru přinesla opatření, která řadě firem ztěžuje jejich fungování nebo ohrožuje jejich existenci. Firmy, které až doposud prodávaly zboží prostřednictvím kamenných prodejen, přišly s příchodem celostátní karantény o možnost zboží zákazníkům distribuovat. Služby, které nabízíme jim umožní během pár dní vytvořit e-shop a překlopit do něj veškeré zboží. Postaráme se ale i o celý zbývající proces, od skladování, péči o zboží až po jeho distribuci koncovému zákazníkovi,“ uvádí dále Kodada.

Pro některé firmy nemusí být přechod do e-commerce oblasti realizovaný svépomocí tak snadnou záležitostí, jak by se mohlo zdát. „Pro firmy je v současné době nejdůležitější zachovat tok zboží a nadále uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Přechod do e-commerce je tedy logické řešení. Ne každá firma ale zvládne rychlý a zároveň hladký přesun do internetového prostředí, taktéž ne každá firma v současnosti disponuje správným know-how. Proto jsme službu rozšířili. Chceme, aby se podnikatelé nadále zaměřovali na svůj byznys, s tím ostatním jim pomůžeme my,“ říká Kodada

Neustálý přehled o zboží

Prostřednictvím online rozhraní mají firmy navíc po celou dobu přehled o počtu a stavu zboží ve skladu, stavu objednávek i vyřízení vratek. „Zákazník má o skladovaných, expedovaných, doručených, ale také třeba vrácených produktech kompletní přehled prostřednictvím online nástrojů. Například prostřednictvím trackování mohou sledovat, v jaké fázi distribuce se zásilka nachází a kdy přesně bude zákazníkovi doručena,“ komentuje dále Kodada.

Nejen e-shop a distribuce, ale také skladování

Firmy si v rámci služby eFulfillment mohou vybírat z různých modulů a přizpůsobit ji přesně svým aktuálním potřebám. „Obracejí se na nás společnosti, které mají e-shop už zřízený, ale řeší problém s plným skladem a skladovými operacemi. Je to logické, protože se každá společnost specializuje na konkrétní obor a nikoli na logistiku či řízení dodavatelských řetězců. Právě s tím jim dokážeme velmi rychle pomoci. V rámci skladování zboží zajistíme jeho příjem a odpovídající správu, ať už se to týká managementu šarží, expirací, výrobních čísel. Zboží uchováváme dle charakteru zboží a jsme schopni uskladnit víceméně cokoliv, a to včetně nebezpečného materiálu, jako jsou chemické výrobky, hořlaviny nebo třeba zboží vyžadující specifickou teplotu,“ uzavírá Kodada.

Podobné články