Logistika a sklady

Jan Kodada řídí marketing české pobočky Gebrüder Weiss

Logistická společnost Gebrüder Weiss posiluje a rozšiřuje svůj marketingový tým v České republice. Jan Kodada, dosavadní obchodní ředitel, je nově zodpovědný za rozvoj a řízení marketingového oddělení. Roste nejen poptávka po dopravních službách, ale i po komplexních logistických službách. „Mojí ambicí je posunout český Gebrüder Weiss blíže zákazníkům a zvýšit podíl logistických služeb s vysokou přidanou hodnotou,“ prozrazuje Jan Kodada.

Jan Kodada se v oboru logistiky pohybuje více než 20 let. Během své profesní kariéry působil ve společnostech MTC a Lagermax. Od roku 2008 je věrný společnosti Gebrüder Weiss, kde postupně zastával funkci obchodního ředitele pro oblast Čechy a od 2012 také prokuristy. Nyní se k jeho kompetencím přidává ještě management marketingového týmu a taktéž zodpovědnost pro oblast Moravy. Je absolventem magisterského a následně doktorského studia na Fakultě dopravní na ČVUT.

Být více vidět
Jedním z hlavních cílů Jana Kodady je být více vidět. „Díky skvělé firemní kultuře, vzdělávacím procesům nebo internímu kariérnímu řádu, disponujeme jedinečným know-how v oblasti logistiky a poskytování komplexních přepravních služeb. Rád bych, aby česká pobočka Gebrüder Weiss byla vnímána jako subjekt, který je prvotřídním odborníkem, špičkovým expertem v oboru a postupně se stala první volbou pro české zákazníky. Naší metou je stát se etalonem přepravních a logistických služeb, chceme být tím, s kým se ostatní chtějí srovnávat. Jak v inovacích, tak poskytovaných službách,“ říká Kodada. Doplňuje, že již nyní se ke kmenovým zákazníkům Gebrüder Weiss řadí významné firmy z oblasti automobilového, chemického nebo strojírenského průmyslu, stejně jako z oblasti hi-tech a e-commerce. Gebrüder Weiss jim poskytuje nejenom kompletní servis v podobě přepravních a logistických služeb, ale také speciální řešení pro mimořádně citlivé zboží.

Letos navíc zaznamenala česká pobočka Gebrüder Weiss významný milník v podobě zprovoznění moderní logistické pobočky v parku LiNK v Hradci Králové. Terminál o rozloze přibližně 2 000 metrů čtverečních poskytuje více jak dvojnásobnou plochu pro překládku přepravovaného zboží. Zaměstnanci se zároveň mohli těšit na nové kancelářské prostory na 160 metrech čtverečních.

Přečtěte si také

Back to top button