Marketingovým ředitelem skupiny Packeta, majitele Zásilkovny, se stal Milan Šmíd

Do skupiny Packeta, která vlastní přední českou logistickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst a logistiky v patnácti evropských zemích, přichází na pozici group CMO Milan Šmíd.

Jeho hlavním úkolem bude zavést jednotnou marketingovou strategii ve všech firmách skupiny a pomoci Packetě stát se globální logistickou platformou pro celý svět. Do Packety přichází Milan Šmíd ze Seznamu, kde více než šest let úspěšně řídil služby Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz a Firmy.cz.

„Milana znám již několik let z e-commerce jako člověka, který rád věci posouvá, hledá nové kreativní cesty a snaží se být u nových projektů. Proto jsem moc ráda, že se naše cesty pracovně spojují. Milan Šmíd se stává členem nejvyššího vedení skupiny Packeta, kam spadá i Zásilkovna, se zodpovědností za marketing, obchod a produkt a věřím, že i s jeho pomoci budeme nadále významně růst a potvrdíme pozici jedničky v oblasti technologických inovací v přepravě zásilek,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny.

„Zásilkovnu a celou skupinu Packeta sleduji od začátku. Líbí se mi, co pro českou e-commerce dělají a jak rychle reaguji na potřeby e-shopů a čím dál tím více náročných nakupujících. V Zásilkovně znám hodně lidí, líbí se mi jejich firemní mentalita, přístup k jednotlivým projektům a jejich rychlost realizace. Cíle skupiny jsou v letošním roce opět velmi ambiciózní. Do června chce Packeta logisticky pokrývat všechny země EU a obrat skupiny by měl překonat hranici jedné miliardy korun. Vybudovat pro všechny firmy ve skupině fungující marketingovou a obchodní podporu je pro mě velká profesní výzva,“ doplňuje nový marketingový ředitel Packety Milan Šmíd.

Milan Šmíd (32) absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Mezi jeho hlavní koníčky patří fotbal na Vysočině, lyžování, kolo, zahrada a plzeňské pivo v Lokále v Karlíně.

Milan Šmíd doplní ve vedení skupiny Packeta Simonu Kijonkovou, výkonného ředitele pro střední a východní Evropu Petra Sochoru, ředitele IT Jana Vintra a projektového ředitele Pavla Kocúrka. Do nejužšího týmu, který se podílí na řízení aktivit skupiny, patří také Ondřej Žák, výkonný ředitel Zásilkovny, která v letošním roce atakuje 3000 výdejních míst.

Skupina Packeta, kam spadá také Zásilkovna, měla v loňském roce obrat 790 milionů korun. V meziročním srovnání šlo o 70% nárůst. Počet přepravených zásilek byl 11 milionů. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek. Skupina bude také pokračovat v upevňování svých pozic na zahraničních trzích a v expanzi do dalších zemí. Nyní působí v celkem 15 státech, do konce letošního června chce být ve všech zemích Evropské unie.

Zásilkovna je ryze český franšízový logistický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna má aktuálně více než 2300 výdejních míst v celé střední a východní Evropě, kde spolupracuje s více než 26 000 e-shopy. Zásilkovna také nabízí levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu. E – shopy tak mohou posílat své zásilky nejen po celém Česku a Slovensku, ale také do Maďarska, Rumunska, Itálie, Švýcarska, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie, Slovinska, Chorvatska, Francie či na Ukrajinu. K letošnímu roku Zásilkovna přepravila více než 30 milionů zásilek. Více na www.zasilkovna.cz.

transport-logistika.cz, TZ Zásilkovna