Motorismus

Závod Volvo Ocean Race odstartoval

Ročník 2014–2015 závodu Volvo Ocean Race má sedm přihlášených, jednu nově zkonstruovanou jachtu a ještě lepší mediální podporu.

Minulý týden odstartoval už dvanáctý ročník závodu Volvo Ocean Race. Ze španělského Alicante vyplulo 11. října sedm lodí, aby po návštěvě jedenácti přístavů na pěti kontinentech ukončily svoji cestu v červnu 2015 na konečné zastávce ve švédském Göteborgu. Aby dosáhly svého cíle, musejí v těch nejnáročnějších podmínkách absolvovat 38 379 námořních mil kolem celého světa.
 
Ve filozofii závodu Volvo Ocean Race jsou zakódovány stejné hodnoty, jako sdílí společnost Volvo: bezpečnost, kvalita a ohled na životní prostředí. Díky společné účasti na podpoře závodu mají společnosti Volvo Cars a Volvo Group k dispozici efektivní platformu pro globální propagaci značky, navazování vztahů a posílení povědomí o značce.
 
„U nás ve společnosti Volvo Cars vše začíná u člověka, od našeho zaujetí bezpečností až po inovace. Díky závodu Volvo Ocean Race získáváme vynikající příležitost k budování a navazování vztahů s lidmi po celém světě. Samotný závod znamená neobyčejné lidské vypětí, vyžadující vášnivé zaujetí a koncentraci, obětavost a týmovou práci – stejné emoce a rysy, které se odrážejí v konstrukci našich vozidel,“ řekl prezident a CEO Volvo Car Group Håkan Samuelsson.
 
„Závod Volvo Ocean Race nabízí vynikající příležitost k navázání vztahů se širokou veřejností a k představení role koncernu Volvo Group v současné společnosti. Stejně tak je to významný podnět k vytváření udržitelných dopravních řešení budoucnosti. Závod přináší také zřetelnou hodnotu pro podnikání a je dlouhodobým prvkem posilování povědomí o značce,“ řekl prezident a CEO Volvo Group Olof Persson.
 
Nová loď
Novinkou tohoto ročníku je závodní jachta jednotné konstrukce Volvo Ocean 65. Každá ze sedmi jachet účastnících se závodu byla vytvořena podle jedinečných, přísně kontrolovaných předpisů. Výsledkem toho je důraz na zkušenost, strategii a týmovou práci jejich posádek.
Nová jachta Volvo Ocean 65 zahrnuje řadu inovací, jejichž společným výsledkem je nejen rychlost jachty při jízdě po vodě, ale také schopnost vzdorovat těm nejtvrdším podmínkám na naší planetě. Také bezpečnost jachty je prioritou, stejně jako je bezpečnost prioritou i pro společnosti skupiny Volvo už od doby, kdy bylo v roce 1927 uvedeno její úplně první vozidlo.
 
Obchodní příležitost
Pavilon umístěný v tzv. Race Village (Závodní vesničce) v každém ze zastávkových přístavů, který sdílejí společnosti koncernu Volvo, nabízí veřejnosti a hostům společnosti pohled do zázemí značky a jejích produktových řad. Ve formě putovní výstavy budou rovněž představeny technické a bezpečnostní prvky pro osobní a užitkové automobily. Mezi přední exponáty v ročníku 2014–2015 patří zcela nový prémiový SUV automobil Volvo XC 90 a také značně obdivované nákladní vozidlo Volvo FH s pozoruhodným systémem řízení VDS (Volvo Dynamic Steering), které budou oba v pavilonu vystavovány.

Závod Volvo Ocean Race je skvělým nástrojem na budování, prohlubování a posilování obchodních vztahů. Pro současné i budoucí zákazníky, dealery, obchodní partnery a média poskytují zastávková místa jedinečný nástroj pro interakci s různými zájmovými stranami. Díky pořádání doprovodných marketingových kampaní, působení médií a digitální komunikaci je oslovován širší okruh veřejnosti.
 
Verze Volvo Ocean Race Edition
Společnosti Volvo Cars a Volvo Group závod zapojují také do svých podnikatelských aktivit vydáváním speciálních verzí svých automobilů. K páté generaci verzí vozidel Volvo Ocean Race Edition patří Volvo V40, V40 Cross Country, V60 a XC60. Společnost Volvo Trucks uvedla modely Volvo FH13 a Volvo FH16 ve speciálních verzích inspirovaných tímto závodem.
 
Globální výstava
O závodu Volvo Ocean Race referují média po celém světě. Miliony fanoušků sledují dobrodružství, při němž špičkoví profesionální jachtaři na nejmodernějších lodích po tisíce mil vzdorují nástrahám nemilosrdného oceánu. Díky palubním kamerám a sofistikovaným telekomunikačním technologiím může být každý detail sledován na obrazovkách televizorů, počítačů a mobilních přístrojů.
 
Stovky až tisíce lidí také navštěvují vesničky Race Villages v každém z hostících přístavů, aby mohli akci sledovat živě a také se mohli dozvědět více o značce Volvo i zhlédnout zábavné programy. Během závodu v ročníku 2011–2012 sledovalo závod na televizních obrazovkách 1,55 miliardy diváků a vesničky Race Villages navštívilo 2,9 milionu návštěvníků. Další miliony závod sledovaly prostřednictvím digitálních kanálů globálních médií.
 

 

Přečtěte si také

Back to top button