Motorismus

Renault Trucks: Silná značka skupiny Volvo

Prezident společnosti Renault Trucks Heinz-Jürgen Löw v průběhu konání veletrhu IAA v Hannoveru oznámil, že výrobce v červnu roku 2013 kompletně obmění svou nabídku vozidel.

Současně, Peter Karlsten, výkonný viceprezident  skupiny Volvo a generální ředitel  pro prodej a marketing v regionu EMEA ( Evropa, Střední východ a Afrika),  potvrdil důležitost identity každé z pěti značek skupiny Volvo a zdůraznil, že  Renault Trucks má velkou příležitost posílit svou pozici ve světě.
V průběhu konání veletrhu IAA v Hannoveru, vystoupil na stánku společnosti Renault Trucks   Peter Karlsten, výkonný viceprezident skupiny Volvo a generální ředitel pro prodej a marketing v regionu EMEA  a potvrdil cíl skupiny Volvo, který zahrnuje vývoj všech pěti značek (Renault Trucks, Volvo Trucks, Mack Trucks, UD Trucks a Eicher) s maximálním využitím jejich potenciálu.
 
„Síla našich značek představuje velký přínos pro skupinu Volvo“, uvedl. „každá z nich má své jedinečné dědictví a vlastnosti, výrobní závody, servisní síť a vztahy se zákazníky“. Pokud jde o Renault Trucks, Peter Karlsten hovořil jednoznačně: „Skupina Volvo i já osobně vidíme obrovský potenciál ve značce Renault Trucks a jsme velmi rádi, že můžeme spoléhat na příležitost, kterou představuje její vývoj“.

Přečtěte si také

Informace o kompletní obměně nabídky vozidel Renault Trucks, které sdělil prezident Renault Trucks Heinz-Jürgen Löw  navázaly na uvedená prohlášení. V červnu 2013,   Renault Trucks kompletně obmění svou Dálkovou řadu, Stavební řadu a Distribuční řadu.

 

Přečtěte si také

Back to top button