Motorismus

Opel se posouvá o další příčku v žebříčku značek vzhůru!

Opel letos na tuzemském trhu překonává jeden rekord za druhým a vše nasvědčuje tomu, že rok 2015 bude pro Opel v ČR nejlepším rokem od roku 2004, od kdy Svaz dovozců automobilů (SDA) používá data z Centrálního registru vozidel.

„Během třetího čtvrtletí jsme v ČR prodali 2406 osobních a lehkých užitkových vozů, což představuje náš nejlepší „kvartál“ od roku 2004,“ říká Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Díky dlouhodobě skvělým výsledkům jsme v září také definitivně přeskočili dalšího – tentokrát francouzského – konkurenta a Opel v prodejích OA a LUV už figuruje na sedmé pozici!“
 
Díky prodeji 6692 osobních a lehkých užitkových vozů Opel v ČR meziročně posílil o více než 26 % a roste tedy silněji než automobilový trh, který posílil jenom o 21 %.
 
Zatímco ještě v roce 2013 Opel figuroval na 11. příčce žebříčku OA a LUV značek, v pololetí loňského roku už byl na 9. pozici a během prvních devíti měsíců roku 2015 se Opel posunul o další dvě místa – na aktuální sedmou příčku. Opel se v ČR také může chlubit nejvyšším tržním podílem v segmentu OA a LUV od zavedení „novodobých“ statistik SDA – jeho aktuální tržní podíl činí 3,7 %.
 
Nejprodávanějším modelem značky Opel v ČR je dlouhodobě Astra, která (zejména v provedení s moderním turbodieselem 1.6 CDTI) sklízí úspěchy i u flotilových zákazníků. Přesto, že zákazníci už očekávají nástup Astry nové generace, zájem o vybíhající verzi stále trvá. Nová Astra, která se představila na nedávném autosalonu IAA ve Frankfurtu a během uplynulého víkendu i na výstavě Autoshow Praha, však láká na ještě modernější technologie (například LED Matrix světlomety) – o zájmu zákazníků o Astru nové generace svědčí rychlý růst prvních objednávek, které Opel v ČR zaregistroval hned po otevření objednávkových knih v polovině září. „První ohlasy na novou Astru, která je výrazně lehčí, prostornější a už ve standardu dobře vybavená, jsou výborné, takže nepochybujeme o tom, že díky ní se Opel posune ještě o kus výš,“ říká ředitel Pavel Šilha.
 

Přečtěte si také

Přečtěte si také

Back to top button