Motorismus

Společnost NIKA Chrudim převzala 27 nových vozidel DAF XF Euro 6

Logistická a přepravní společnost NIKA Chrudim převzala v sídle společnosti NAPA TRUCKS v Pardubicích, jednoho z prodejců nizozemské automobilky DAF v České republice, dvacet sedm nových vozidel XF Euro 6.

Podle jednatele a generálního ředitele společnosti NIKA Chrudim Radovana Vody využije přepravce nejekologičtější vozy DAF v mezinárodní přepravě. „S firmou NIKA Chrudim spolupracujeme od roku 1997 a jsme rádi, že se k nám její pracovníci vracejí a můžeme jim pomáhat v jejich podnikání našimi automobily. Věřím, že i tentokrát budou spokojeni a těchto dvacet sedm vozidel jim bude dobře sloužit,“ říká ředitel NAPA TRUCKS Jiří Kojzar.
 
Všechny tahače s motory o výkonu 460 koní a kabinami Space Cab jsou v tradiční modré barvě NIKA Chrudim, splňují nejvyšší emisní normu Euro 6, mají automatizovanou převodovku, prediktivní tempomat a telematický systém webdispečink. „Celkově jde o 27 tahačů 4 x 2, z toho dva jsou low decky, pět tahačů v provedení ADR pro převoz výbušnin a dvacet tahačů k plachtovému návěsu,“ popisuje flotilu Blanka Petrová, obchodní ředitelka NAPA TRUCKS, a doplňuje: „Obchod se rodil od listopadu loňského roku, kdy společnost NIKA Chrudim vyhlásila oficiální výběrové řízení. Finále probíhalo na začátku února a 13. února letošního roku jsme podepisovali objednávky.“
 
„Pro automatizované převodovky a prediktivní tempomaty jsme se rozhodli z důvodu optimalizace spotřeby paliva a celkového hospodárnějšího provozu,“ vysvětluje Radovan Voda. „Devadesát pět procent vozidel, která se v posledním období vyrobí v továrně v nizozemském Eindhovenu, jsou s automatizovanou převodovkou. Naším trendem je co nejvíce pomoci řidičům k ekonomické jízdě a maximálnímu využití potenciálu vozidla,“ doplňuje Roman Kubálek, ředitel společnosti DAF Trucks CZ, oficiálního zástupce značky DAF v České republice.
 
Partnerství mezi NIKA Chrudim a NAPA TRUCKS trvá od roku 1997. „Během osmnácti let jsme dodali 150 vozidel. Spolupráce spočívá nejen v prodeji vozidel, ale i ve školení řidičů na ekonomickou jízdu, v podpoře vyhodnocování řidičů a v prodeji náhradních dílů,“ uzavírá Blanka Petrová.
 

Přečtěte si také

Přečtěte si také

Back to top button