Zprávy

Hyundai má v Evropě nejlepší čtvrtletní výsledky v historii

Tahouny prodeje značky Hyundai jsou bestsellery Tucson a modely řady „i“.

Hyundai Motor vstoupil do roku 2018 s historicky nejlepším výsledkem za první čtvrtletí v Evropě. S nárůstem prodeje o 7,5 % v porovnání se stejným obdobím roku 2017 překonal tempo růstu evropského trhu o 6,9 procentního bodu. Velmi úspěšné prodejní výsledky značky Hyundai dosáhly nového rekordu, a to počtem 145 008 registrací za první tři měsíce roku 2018, což potvrdily nejnovější údaje zveřejněné Evropským sdružením výrobců automobilů ACEA.
 
„Výborné výsledky značky Hyundai v prvním čtvrtletí ukazují, že i nadále uspokojujeme poptávku zákazníků díky naší rozšiřované produktové řadě. S modely Kona, i30 Fastback a i30 N oslovuje značka Hyundai nové zákazníky, včetně fanoušků designu, nebo vysokovýkonných automobilů,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Navíc budeme pokračovat v posilování a obnově našeho portfolia, což v praxi znamená, že do poloviny roku 2018 bude 90 % našich produktů mladších dvou let.“
 
V prvním čtvrtletí 2018 doznaly mimořádného růstu, v porovnání se stejným obdobím loňského roku, především prodeje ve Španělsku (+34 %), Francii (+24 %) a Německu (+16 %), což významně přispělo k vynikajícím celkovým prodejním výsledkům značky Hyundai v Evropě. Tucson zůstává nejprodávanějším modelem Hyundai v Evropě, po něm následují modely i10, i20 a i30, které ztělesňují DNA značky. Úspěch těchto modelů přispívá k realizaci ambiciózní strategie s cílem stát se vedoucí asijskou automobilovou značkou v Evropě do roku 2021. Uvedení modelu i30 N na evropský trh přispělo ke zvýšení prodeje modelové řady i30 v prvním čtvrtletí a rovněž i30 Fastback zaznamenal v prvních měsících roku 2018 vynikající obchodní výsledky.
 
Hyundai Motor navíc dosáhl vedoucího postavení na evropském trhu v segmentu elektrifikovaných vozidel (EV). Díky modelům IONIQ Electric, Hybrid a Plug-in Hybrid zvýšila společnost své prodeje v této kategorii o více než 50 % v porovnání se stejným obdobím předchozího roku, čímž výrazně překonala tempo růstu celkového trhu v segmentu EV.
Uvedením několika nových vozů na evropské trhy, včetně zcela nového modelu Kona Electric, nové generace modelu Santa Fe a zcela nového modelu Hyundai NEXO si Hyundai vytváří skvělé předpoklady pro to, aby pozitivní vývoj prodejů pokračoval také v nadcházejících měsících. Hyundai bude s těmito novými produkty i nadále nabízet inovativní a nejmodernější technická řešení dostupná pro nejširší okruh zákazníků.

Přečtěte si také

Back to top button