Portál magazínu Transport a Logistika zameraný na motorizmus, dopravu a logistiku

31. 01. 2017

Vítězem kategorie nový zákaznický zážitek se stala Gran Moravia

Princip výběru vítěze kategorie Mastercard Obchodník roku 2016 – Nový zákaznický zážitek je tříkolový a je kombinací expertního názoru a volby profesionály z odvětví obchodu. V prvním kole proběhla individuální nominace kandidátů ze strany členů expertního týmu a na základě hlasování byly vybrány tři nominace s největším počtem hlasů. O vítězi soutěže pak pomocí svých hlasů rozhodli účastníci konference Retail Summit 2017 po prezentaci projektů jejich kandidáty. Nejvíce hlasů získala společnost Gran Moravia.
 
Síť prodejen La Formaggeria Gran Moravia byla nominována za svůj koncept, který unikátním způsobem zvyšuje kvalitu prodeje sýrařských výrobků u nás. Spolupráce sýrárny Brazzale Moravia s vlastním řetězcem prodejen umožňuje nabízet zákazníkům denně extra čerstvé mléčné výrobky dodávané přímo z litovelské sýrárny a kompletní sortiment italských potravin, které jsou nakupované přímo od výrobců v tom nejlepším poměru kvalita/cena. To vše ve spojení v příjemném prostředí stylově zařízených obchodů, které přispívá k co nejlepšímu smyslovému prožitku zákazníka při samotném nakupování. Zážitkem je i dokonalý servis personálu, který je pravidelně školen v Itálii, a proto může zákazníkům poskytovat odborné a kvalifikované informace o původu výrobků a jejich správném použití, tipy na recepty, možné kombinace výrobků i další doporučení.
Dalšími finalisty v kategorii Mastercard Obchodník roku 2016 – Nový zákaznický zážitek, kteří se představili na Retail Summitu 2017, byli:
 
Lidl byl nominován za svůj nový koncept prodejen (Beroun, Strakonice), kterým reaguje na změny v nákupních zvyklostech. Zákazníkům nabízí pohodlné a příjemné nakupování v přehledně uspořádaných a moderních prodejnách, jež jsou ohleduplné k životnímu prostředí. Vstříc vychází i zaměstnancům, kterým poskytuje optimalizované prostory pro jejich práci a komfortní zázemí.
Globus byl nominován za svůj nový koncept prodejny (Praha-Zličín), ve které se názorně a přímo před očima zákazníků odehrává proces povyšování suroviny na jídlo. Prodejna samotná slouží jako spíž pro gastro provoz, který z ní připraví buď polotovar do regálu, tzv. convenience – pro bezpracné vaření doma –, anebo rovnou hotové jídlo do restaurace. Obslužné procesy jsou pružné a čerstvost a kvalita pod 100% kontrolou Globusu. Plochy jsou pak do sebe účelně zapojeny, a zákazník tak celý proces zažívá a volí podle osobní preference.

transport-logistika.cz, TZ Ogilvy Group

Diskuze k článku

  • Doposud nebyli vloženy žádne komentáře Doposud nebyli vloženy žádne komentáře