Zprávy

Renault Trucks 20 let na českém trhu

Značka Renault Trucks slaví dvacáté výročí svého působení na českém trhu. U této příležitosti uspořádala pro své zákazníky a obchodní partnery ve čtvrtek 24. listopadu slavnostní narozeninový večer.

Od založení filiálky v prosinci roku 1996 a zahájení jejího oficiálního fungování v lednu 1997 pod hlavičkou Renault Trucks ČR, urazila značka velmi dlouhou cestu. 
 
350 pozvaných hostů se setkalo ve výstavní hale PVA EXPO Praha, kde pro ně Renault Trucks připravil slavnostní večer nabitý bohatým programem a vyhlášenou francouzskou gastronomií.  Zástupci modelových řad T, K, a D, včetně lehkých užitkových vozidel Master a Maxity byli nedílnou součástí celého dění  a originálně koncipovaného programu, pod nímž se podepsali bratři Cabanové a kterým se prolínala čtyři témata: robustnost, inovace, pohodlí a design. Na přítomné hosty čekalo mnoho překvapení, mezi nimiž bylo tím největším co do velikosti vozidlo Berliet Centaure TR 350, které českému zastoupení Renault Trucks speciálně na tuto akci zapůjčila ze své sbírky Fondation Berliet.
Oslavu výročí si nenechali ujít ani nejvyšší představitelé Renault Trucks SAS, a tak všechny přítomné na úvod večera přivítal prezident Renault Trucks pan Bruno Blin. Hosty z pódia dále pozdravili generální ředitel Volvo Group Czech Republic Robert Grozdanovski a obchodní ředitel Renault Trucks ČR Štefan Krajči, který řekl: „Renault Trucks prošel v Čechách v uplynulých letech opravdu výraznou proměnou.  Ne vždy byly změny a novinky, které s sebou přinášela, jednoduché a pozitivně vnímané, ale já si myslím s odstupem času, že se naši obchodní partneři a zákazníci o správnosti těchto kroků sami přesvědčili. Značka Renault Trucks má na českém trhu své pevné místo a je třeba s ní počítat. Cesta k úspěchu není snadná a je mnohdy velmi trnitá. O to víc nás těší, že si naše nové produkty získaly jak stávající, tak řadu nových zákazníků, kterým nenabízíme jen samotná vozidla, ale globální dopravní řešení. Renault Trucks chce být i nadále jejich důvěryhodným partnerem v podnikání a drží se jedné z našich letitých hodnot: být na blízku našim zákazníkům.“
 
U příležitosti 20. výročí působení na českém trhu připravila značka obchodní kampaň limitované edice Renault Trucks T 520 HSC spojenou s pětidenní cestou po francouzské Provence v květnu 2017. Na zákazníky čeká při nákupu limitované edice T 520 bonus v podobě exkluzivní cesty po jižní Francii, během které navštíví řadu zajímavých míst, jakými jsou například města Nice, Avignon nebo Marseille a mohou těšit na poznávání místních zvyků a samozřejmě na návštěvu vyhlášených vinařství.

Přečtěte si také

Back to top button